عینک Rey Banشیشه سبز اورجینال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نظرتون در مورد اين سايت فروشگاهي چيست

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 1918
بازدید کل : 119543
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



دوش ال ای دی حمامled میزبان مارکت

عینک Rey Banشیشه سبز اورجینال

عینک Rey Banشیشه سبز  اورجینال

دسته پوشاک زیردسته عینک

روزهایی که نور خورشید شدت زیادی دارد گیرنده های نوری شبکیه تحریک می شوند و حساسیت کنتراست آنها کاهش می یابد عینک های آفتابی زرد-نارنجی رنگهای بنفش ، آبی وسبز را جذب میکنند و این رنگها به صورت رنگ خاکستری با شدتهای مختلف دیده می شوند در مقابل رنگهای سبز ، زرد،نارنجی و قرمز با این عینکها بهتر دیده می شوند و کنتراست رنگ افزایش می یابد البته با این عینکها ، رنگ ها ممکن است مقداری غیر عادی بنظر برسند بیمارانی که کنتراست رنگ آنها کاهش یافته است مانند مبتلایان به آب مروارید از این عینک ها سود می برند و یکی دیگر از فواید تقریبا تمام عینکهای آفتابی تیره این است که بیشتر آنها اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند.
آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند. ۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود. ۴) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد] شماره مجوز 14/25365412

 

قیمت: 17,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید عینک Rey Banشیشه سبز اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عینک Rey Banشیشه سبز  اورجینال





:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,عینک,انواع عینک,انواع عینک های مدل بالا,فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه اینترنتی زیرک, ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : دو شنبه 11 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی و آدرس tabrizmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com